מכתב תלונה לחברת דרך ארץ המפעילה את כביש6 , כביש האגרה - ותשובתם למתלונן:
המכתב והתשובה מובאים כלשונם:
"לכבוד: שרות לקוחות כביש 6
שלום רב
כביש 6 הוא כביש אגרה ועלות הנסיעה בו יקרה. זה לא מפריע למפעילי הכביש לחסום נתיבים לצורך תיקונים.
קשה להבין מדוע אחרי שנת עבודה כבר צריך לבצע תיקונים? מישהו פישל בבניה?
בכל מקרה נתקענו טוב טוב הערב על הכביש והנסיעה בקטע אייל ניצני עוז, בגלל חסימת נתיב.
האם אי אפשר לבצע עבודות בלילה שלא בשעות העומס, כשעברנו שם הערב לא היה אף פועל שעסק בתיקון.
אני מבקש לא לחייב אותי בעלות הנסיעה של היום, וזה המינמום המתבקש.
קשה לכמת את הנזק שנגרם מאיחור לפגישה או לעבודה"
הכותב: אלון שיריזלי מנכ"ל ש.א.ש שבלול יועץ ומדריך טיולים ברגל וברכב.
התגובה:
"לכבוד: אלון שיריזלי
אבקש להודות לך על פנייתך
בבדיקה שבוצעה מול חדר הבקרה נמצא כי החל מיום 18/11/05 ועד ליום 23/11/05 נסגר נתיב אחד על גשר אלכסנדר, בין מחלף אייל למחלף ניצני עוז לכיוון צפון, וזאת בעקבות עבודות אספלט לתיקון תפרים.
אבקש להדגיש כי חברת דרך ארץ נקטה בכל הפעולות האפשריות על מנת להפחית את העומס באזור, הן לפני חסימת הנתיב והן במהלך העבודות: הצבת שלטי התרעה, אמצעי איתות ותימרור מתאים באזור, פרסום הודעות לגבי החסימה המתוכננת באמצעי התקשורת ופרסום הודעות לנהגים המתריעות בפני עומסי תנועה בתחנות הרדיו השונות ( קול ישראל וגלי צה"ל), פרסום הודעות במערכת המידע הקולי של חברת דרך ארץ ועדכון שוטף של השילוט האלקטרוני לאורך הכביש.
בהתאם למצוין לעיל, אין אנו מוצאים לנכון לבטל את החיוב בגין הנסיעה שבוצעה ברכבך ביום 22/11/05"
תגובת המערכת:
כמי שנתקע באותם ימים כ- 30 דקות בקטע הכביש המדובר- בחרתי להביא מידע זה בפני כל הנוסעים הכועסים, ולשאול את מפעילי הכביש:
1. אם הכביש הוא לא כביש מהיר- למה לגבות מאיתנו כסף?
2. האם במקום להשקיע כסף באמצעי פרסום במקומות לא רלוונטים לנהגים- אי אפשר לבצע את התיקונים בשעות הלילה?
3. למה אחרי שנת עבודה בודדת כבר צריך לבצע תיקונים נרחבים?
המכתב מוגש לגולש באדיבות HOTCAR, פורטל רכב מוביל: השכרת רכב, ליסינג וביטוח רכב.
|