נשלח בתאריך: 23 פברואר 2006 בשעה 17:29 | | IP רשוּם
|
|
|
|
ניתן להעביר את המערכת מרכב לרכב אבל יש לעשות התאמה לרכבים .
ברכבים שמעל לשנת 2000 המערכות שמתקינים הם כולם מערכת רב נקודתית בגלל שהמנועים הם מנועי הזרקה . גם כאשר הרכב הוא לא מאותו דגם אבל בעל 4 /6 /8 צילינדרים ההתאמה קלה יותר אם כי יש לעיתים יש צורך להוסיף או להוריד מסילת הזרקה שתתאים להספקי מנוע שונים . וכמובן כמו כל מכשיר יש בלאי וצריך להחליף (צינורות , שסתומים. וכו') .
משמעות ההעברה היא בעיקר כספית . יש עלויות עבודה . גם אם גובים מחיר עבודה מינמאלי ללקוחות שעושים שינוי מדובר בפירוק מרכב אחד והתאמה והתקנה ברכב השני שזה כ- 9 שעות עבודה במוסך יש לקחת בחשבון ששינוי מיבנה כרוך שוב בהתערבות של מכון התקנים ומשרד התחבורה ובאגרות של לפחות 250 ש"ח למכון תקנים + 189 ש"ח למשרד הרישוי לפעולת שינוי המבנה , כפול 2 רכבים שזה : 778 ש"ח
ס"ה יש עלות של לפחות 2500 ש"ח .
לגבי המחירון של יצחק לוי לדברי יצחק לוי עצמו הוא ראי של השוק הקיים .כלומר הדבר יבוא לביטוי בשנה הקרובה וככל שייווצר צורך בשוק.
מיכל ויסוקר – חב' אקודרייב
Ecodrive יבואנית בלעדית של הקונצרן האיטלקי Tartarini Auto אשר מייצר מערכות
חכמות להנעה בגז למעלה מ-60 שנה .
Ecodrive מפתחת במקביל לחטיבת הגז פיתרונות אנרגיה חדשניים נוספים לרכב .
www.ecodrive.co.il
|