נושאים פעיליםנושאים פעילים  הצגת רשימה של חברי הפורוםרשימת משתמשים  חיפוש בפורוםחיפוש  עזרהעזרה
  הרשמההרשמה  התחברותהתחברות
פורום ליסינג
 תן לחברות לחזר אחריך hotcar : פורום ליסינג
נושא

נושא: שמרו נפשכם מחברת הליסינג Ayalon בלו ליסינ

שליחת תגובהשליחת נושא חדש
כותב
הודעה << נושא קודם | נושא הבא >>
sd1sd1
Newbie
Newbie


הצטרף / הצטרפה: 24 ספטמבר 2008
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1
נשלח בתאריך: 24 ספטמבר 2008 בשעה 07:36 | IP רשוּם
ציטוט sd1sd1

שלום,
שמי שי דיין ואני שותף בחברת תוכנה בצפון הארץ.

חיפשנו לי ולשותף שלי רכב בליסינג ושמנו את פרטי הקשר שלנו באחד מהאתרים שנותנים לחברות לחזור אליך.

חזר אלינו בחור בשם עוז ויטנר מחברת איילון בלו ליסינג. עוז היה מאד נחמד, מאד סימפטי ואף הגיע עד קיבוץ גינוסר כדי להחתים אותנו על
העסקה.

הוא הציע את העסקה הבאה:
שברולט מאליבו בסכום די אטרקטיבי של פחות מ 3000 ש"ח וכן פולקסוואגן גולף ידנית מאובזרת(!!), כלומר לא הדגם שמכיל רק מרכב , הגה ו 4
גלגלים במחיר של 2250 ש"ח. המחירים נשמעו הוגנים. זמני האספקה היו אמורים להיות עד 14 ימי עסקים וכן הבטיח הנציג הסימפטי כי איילון
בלו ליסינג היא חברה מאד הוגנת ולכן היא לא מחייבת את לקוחותיה עד לקבלת הרכבים כל חודש וגם אז כשמגיע הרכב לא מחייבים אותך לפני ה
20 לחודש, כלומר כל משך הימים שהרכב אצלך לפני ה 20 לאותו חודש הם ללא עלות ורק מהחודש שלאחר מכן תחוייב בסכום הזה. כמו כן סוכם
כי אנו משלמים מראש את 2 התשלומים האחרונים.


נשמע טוב נכון? יופי. גם אנחנו חשבנו על זה ולכן הסכמנו. העסקה נחתמה ב 7 לאוגוסט.


ועכשיו תיאור העניינים של מה שקרה בפועל:

נכון להיום (24.09.2008) השברולט מאליבו טרם הגיעה
הגולף הגיעה ב 9.9 - ותנחשו מה, בלי כל האיבזור. נסיונות לדבר עם הנציג הסימפטי שהבטיח שירות למופת לכל אורך התקופה נתקלו בעיקר
בצעקות וצרחות שלו בטלפון על כך שזה רכב ליסינג וזה מה שהוזמן. זה כמובן שקר וכזב, כשחתמתי על העסקה היה מתואר בפירוט רב הפירוט
של רכב הגולף שאותו הזמנתי. את העתק העסקה שאמור היה להישלח אלינו בדואר לא קיבלנו כלל וכלל!! וכאשר ביקשתי את העתק נשלח לי
עותק לא חתום, שבו לא מתואר מפרט הרכב שהזמנתי ואת העסקה עם חתימתי עליה מסרבים באיילון לנפק לי!


מה קרה בנושא הכספי? זה סיפור מרתק כשלעצמו -
סוכם עם איילון כאמור כי עד ה 20 לחודש שבו יסופק הרכב לא ייגבה תשלום. בפועל חוייבנו על ידי איילון ב 20 לספטמבר עבור 2 המכוניות!!.
למרות שאחת מהם כלל וכלל לא סופקה. בשיחה עם איילון ליסינג נאמר לנו כי הם יודעים שטעו אבל מדיניות החברה היא לא להחזיר כסף אלא
לזכות אותנו עבור החודשים בתום 3 שנות העסקה!. נראה כי באיילון ליסינג רואים בלקוחות בנק שמלווה כספים בלי ריבית. חוצפה שאין
כדוגמתה.


לסיכום, אם אתם נתקלים בחברה הזו - המשיכו וברחו לחברה הבאה.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של sd1sd1 חפש הודעות אחרות של sd1sd1 בקר בדף הבית של sd1sd1
 
עוז ויטנר
Newbie
Newbie


הצטרף / הצטרפה: 13 ינואר 2010
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1
נשלח בתאריך: 13 ינואר 2010 בשעה 19:25 | IP רשוּם
ציטוט עוז ויטנר

שי היקר. האמת שהתלבטתי במשך שנה האם לענות על ערימת השטויות האין סופיות שכתבת כאן. כי אני ואתה יודעים שבסך הכול אתה לקוח שרצה להחזיר רכב אחרי חודש מרגע הקמת העסקה מבלי לשלם את הקנס. ועכשיו ברצינות. כאשר אתה ושותפך ( שאגב הוא אחלה גבר ) פניתם אלינו רציתם שברולט מאליבו לשותף ואתה לא היית סגור על הרכב.רצית רכב גרמני שיהיה גיר רגיל ולא יקר , אמרתי לך שאין לי רעיון טוב לרכב כזה . ואז במשך 4 או 5 ימים ישבת על האינטרנט ובחרת את הרכב הדגם והצבע. כשעליתי אליכם לגינוסר להחתים את העסקה , הבאתי איתי את הזמנת הרכב ( של הגולף ) זה לא נהוג בדרך כלל כי רוב העסקאות מתבצעות על רכבים סטנדרטים. אבל פה בגלל שמדובר ברכב לא שיגרתי הבאתי את ההזמנה. ישבנו צחקנו ואישרת לי שזה הרכב. בזמן שאנו יושבים וחותמים על העסקה ביקשתם רכבי גישור כבר באותו יום,למרות שהדבר לא מקובל באיילון כי דרושים כ 48 שעות להטמיע את העסקה במערכת ( ללקוחות חדשים )למרות זאת עוד כשישבתי אתכם הפכתי עולמות ואירגנתי לכם רכבים לאותו היום.לגבי החיוב, כמובן שמרגע קבלת רכבי הגישור העסקה מתחילה,כך נהוג בכל חברות הליסינג בישראל. אי אפשר לקבל רכבים ולהתעלם מכך, במקרה הטוב זו תמימות במקרה הרע טיפשות. לגבי מועדי אספקה, המועדים נמסרו לכם במדויק לפני שביצענו את העסקה ולכן קיבלתם רכבי גישור. במעמד העסקה אמרתי לכם שלא יגבו מכם תוספת להוראת הקבע הראשונה כמו שנהוג בחברות אחרות ( כלומר לא יספרו לכם את הימים שנסעתם ברכבים השכורים ויוסיפו אותם לגביה הראשונה בהוראת הקבע ). אחרי שקיבלת את הרכב לא רצית אותו ומכאן הדרך היתה קצרה להתנהגות מגעילה ומכוערת כולל זה שאמרת שאני שקרן והחלפתי לך רכב וכל מיני האשמות הזויות וחסרות שחר. אמרתי לך שאם זה מה שאתה חושב אתה מוזמן לפגישה במשרדים. ישבת עם המשנה למנכ"ל איילון בלו ליסינג ואמרת לו שהחלפתי לך רכב, בגלל מינימום של כבוד אליך אני לא ארחיב מה היה בפגישה אבל הגענו לזה שהתקשרנו לצמפיון מוטורס ( היבואן ) מולך וניהלנו שיחה על רמקול איתם וקיבלת הוכחה חותכת שלא היה ולא נברא. בנוסף לכך האשמת אותי שהגעתי עם הזמנת רכב בצבע צהוב ( פקס ) להחתים אותך ושם היו כל האביזרים העלומים, באותו רגע קמתי ושלפתי לך מתיק העסקה את אותה הזמנה צהובה שטענת שנעלמה , מרגע זה כבר יצאתי מהחדר כי כבר לא היה טעם. במהלך כל התקופה הנ"ל התלוננת ונאנחת בפני ש"דברים כאלה לא היו קורים באמריקה". כן שי היקר זה שהיית באמריקה לא אומר שאתה בן אדם טוב יותר מאיתנו.אני חולה על העם שלי ואני אוהב להגיד את המילה " נשמה " כל משפט שני ואת המילה " גבר ". ואני מת על כל מאות הלקוחות שלי שהולכים איתי כבר 13 שנה ביחד ומפנים אלי חברים שלהם שמפנים לי עוד חברים והם יודעים להעריך שירות טוב והם יודעים שאני תמיד אבל תמיד זמין בפלאפון ובמייל ותמיד אני אפתור להם כל בעיה ואתן להם את הנשמה. ואתה מוזמן לחזור לאמריקה כי שם כנראה יודעים לתת שירות טוב יותר.

ואגב איך לקוח שכל כך לא מרוצה ממשיך עד היום לנסוע על הגולף הארורה הזאת ועוד לשלוח לי מיילים להצעות מחיר  ולכתוב לי במייל ש " חבל שאני אלך לפריים ליס לעשות שם פיגו 407 , תוריד לי 20 ש"ח ואני איתך". נשמה שלי אני לא אוריד לך 20 ש"ח  כי אני רוצה שגם פריים ליס יהנו ממך.לסיום הייתי רוצה לצטט את דוד חסון המשנה למנכ"ל:

 " עוז, לא חייבים לעשות עסקה עם כל אחד "

מסתבר שהוא צדק.

וכמו כל מייל שאני שולח ללקוחות שלי אני אחתום ב :

אוהב עוז.

 

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של עוז ויטנר חפש הודעות אחרות של עוז ויטנר
 
DIKLA
Newbie
Newbie


הצטרף / הצטרפה: 19 אוגוסט 2010
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1
נשלח בתאריך: 19 אוגוסט 2010 בשעה 17:42 | IP רשוּם
ציטוט DIKLA

אהלן עוז,
בתור אדם די נייטרלי ואדם ישראלי היו לי הרבה ספקות שהחברה צודקת ולא האדם הפשוט.
אבל משום מה הצלחת לשכנע אותי, בתור בחורה שהתעסקה בשיווק ומכירות אני די מבינה אותך בנוסף בתור לקוחה עתידית פוטנציאלית של אחת מחברות הליסינג בהחלט לא הייתי רוצה שירמו אותי אך מצד שני אשמח לסוכן אמין .
אני איתך.
 עלה והצלח! כי עבודה עם לקוחות היא לא תמיד קלה, שביעות הרצון נעשת בסופו של דבר מההצלחות הנלוות אליה.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של DIKLA חפש הודעות אחרות של DIKLA
 

אם ברצונך להגיב לנושא זה עליך קודם להתחבר
אם אינך רשום/ה כבר עליך להרשם

  שליחת תגובהשליחת נושא חדש
גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
הינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.24
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.4531 שניות.