נושאים פעיליםנושאים פעילים  הצגת רשימה של חברי הפורוםרשימת משתמשים  חיפוש בפורוםחיפוש  עזרהעזרה
  הרשמההרשמה  התחברותהתחברות
פורום הסבה לגז
 תן לחברות לחזר אחריך hotcar : פורום הסבה לגז
נושא

נושא: המשרד להגנת הסביבה מקדם הסבת מכוניות לתדל

שליחת תגובהשליחת נושא חדש
כותב
הודעה << נושא קודם | נושא הבא >>
administrator
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 04 נובמבר 2005
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 22
נשלח בתאריך: 24 אוגוסט 2006 בשעה 09:35 | IP רשוּם
ציטוט administrator

המשרד להגנת הסביבה מקדם הסבת מכוניות לתדלוק בגז

 

בתקנות שפרסם המשרד נקבע כי הקפדה על אוורור בחניון, המאפשר חניית רכבי גפ"מ הוא תנאי לחידוש רשיון העסק של החניון

·                            המשרד לאיכות הסביבה פועל גם לקידום תקן לתחנות תדלוק בגפ"מ

מאת: טל בן יוסף עבור אתר: www.nfc.co.il 

חניונים ציבוריים תת-קרקעיים שלא יקפידו על אוורור המאפשר חניית רכבים מתודלקי גפ"מ (גז פחממני מעובה) לא יזכו לחידוש רישיון העסק שלהם. כך עולה מהנוסח החדש לתנאי רשיון שפרסם המשרד לאיכות הסביבה, במסגרת מדיניותו לקידום השימוש בדלקים בעלי פוטנציאל נמוך של זיהום אוויר לרכבים ממונעים.

בהודעת המשרד, שפורסמה גם באתר האינטרנט, נאמר בין היתר כי "המשרד פועל במטרה לקדם את השימוש בגפ"מ כדלק מנועי ידידותי לסביבה וזאת באמצעות עידכון התנאים ברישיון עסק לחניונים סגורים ולקידום תקן ישראלי לתחנות תדלוק גפ"מ".

אודי תמיר, מנכ"ל גזפרו, העוסקת בהתקנת ערכות גפ"מ עבור רכבי בנזין אומר: "אני שמח לראות, שגם המשרד לאיכות סביבה שותף לגורמים ממלכתיים אחרים, שכבר פועלים באופן אקטיבי לעידוד הסבת רכבי בנזין לתדלוק באמצעות גפ"מ. החלטת המשרד לאיכות הסביבה מצטרפת להחלטת משרד התחבורה לאפשר הסבה לגז של כלי רכב עם מנועי בנזין או סולר מכל שנות הייצור, ובלבד שכלי הרכב יהיה מצויד בממיר קטליטי. היא משלימה גם את הודעת בועז סופר מרשות המיסים, על כוונת הרשות לגבש תוך חמישה חודשים מדיניות שתעודד באמצעות הטבות מס את המעבר לשימוש בכלי רכב המופעלים בדלקים ידידותיים לסביבה ובהם גפ"מ".

התנאים החדשים לרישיון עסק לחניון שגדלו מ 500 מ"ר ומעלה, החליפו את תנאי הרישיון הקודמים בהם נעשה שימוש עד עתה. במשרד לאיכות הסביבה אומרים, כי הצורך בשינוי נבע מהכנסתם לשימוש של דלקים חדשים כגון גפ"מ וקובעים שגפ"מ מזהם את האוויר פחות מאשר הדלקים הנוזליים הנמצאים בשימוש בישראל".

התנאים החדשים מתבססים על התקן האמריקני הרשמי
ANSI/NFPA 88A והם מדגישים את ההיבט הבטיחותי הקשור לשימוש בגפ"מ. בין היתר כולל התקן החדש דרישה לאוורור קבוע של החניון בקצב מוגדר, על בסיס של יחידת שטח, בהתאם לתקן האמריקני. האוורור המלא נותן מענה סביר גם להיבטי הסיכון של גפ"מ, בכך שהוא מקטין בהרבה את הסיכון להיווצרות אווירה נפיצה, וגם נותן מענה להיבטי זיהום האוויר בתוך החניון הנובעים מהדלקים האחרים - הבנזין והסולר. בנוסף, הפעלת האוורור המלא פוטרת את החניונים מהצורך להתקין גלאים.



נערך על ידי administrator - 24 אוגוסט 2006 בשעה 09:36


__________________
הנהלת אתר http://www.HotCar.co.il     ביטוח רכב , ליסינג , הסבה לגז , השכרת רכב
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של administrator חפש הודעות אחרות של administrator בקר בדף הבית של administrator
 

אם ברצונך להגיב לנושא זה עליך קודם להתחבר
אם אינך רשום/ה כבר עליך להרשם

  שליחת תגובהשליחת נושא חדש
גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
הינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.24
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.4130 שניות.