נשלח בתאריך: 16 מרץ 2006 בשעה 13:53 | | IP רשוּם
|
|
|
|
AVVVI אם אתה עדיין קורא את השרשור:
קטע הכביש שאתה מתאר בין שוקת לנבטים הוא כנראה הפניה שמאלה לפני הירידה הגדולה.
יש בעיה טכנית (תשתית) בכביש הזה והוא בנוי עם שיפוע לא נכון. נעשו מספר נסיונות לתקן את המצב ומשום מה לא נראה לי שהצליחו. זה כנראה "גדול" על מע"צ.
הבעיה הנוספת היא שרכבים שבאים בעליה ממול נמשכים בגלל בעית השיפוע אל הנתיב שלך. בגלל שהכביש "שופר" הוא גורם לנהגים תחושה שאפשר לנסוע עליו במהירות גבוהה מדי ליכולת הרכב לשמור מסלול בלי לברוח החוצה מהנתיב.
לכן בקטע הזה הטכניקה להאיט לפני הסיבוב. יש תקלה הנדסית שם ואל תנסה אף שיטה למעט מהירות כניסה נמוכה ממה שאתה מעריך לקטע הזה. אחרי הסיבוב שמאלה יש ירידה וסיבוב ימינה. בגלל התחושה המוזרה שגורם הסיבוב שמאלה - נהגים עושים שטויות גם בסיבוב ימינה.
הקטע הזה דפק הרבה רכבים, ועם רכב במשקל 1.7 טון (ג'יפ או טנדר או אמריקאי?) עדיף לא להגיע למגבלות.
פעם אפילו עמדה שם ניידת כדי לאכוף עבירה של קו לבן כי הרכבים שמגיעים - כולם עוברים את הקו הלבן לנתיב הנגדי.
ואגב - השיפור העיקרי שעשו שם חוץ מריבוד מחדש של הכביש וחריצה שלו זה הוספת נתיב לרכבים שבאים ממול.
קולטים? הרכב שבא מלמעלה בורח נתיב - אז בנו נתיב נוסף לאלו שבאים מלמטה. הבעיה מה עושה נהג מסכן שהתחיל עקיפה מלמטה....ובא לו אחד ממול שלא מסוגל לשלוט במיקום הרכב שלו.
פעם הייתי דרומי ואני שונא את הקטע הזה.
|