נושאים פעיליםנושאים פעילים  הצגת רשימה של חברי הפורוםרשימת משתמשים  חיפוש בפורוםחיפוש  עזרהעזרה
  הרשמההרשמה  התחברותהתחברות
פורום השכרת רכב - בארץ ובחו"ל
 תן לחברות לחזר אחריך hotcar : פורום השכרת רכב - בארץ ובחו"ל
נושא

נושא: השכרת רכב בארץ – ממה להיזהר

שליחת תגובהשליחת נושא חדש
כותב
הודעה << נושא קודם | נושא הבא >>
mayazo
Newbie
Newbie


הצטרף / הצטרפה: 26 פברואר 2009
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2
נשלח בתאריך: 26 פברואר 2009 בשעה 15:22 | IP רשוּם
ציטוט mayazo

שוק השכרת רכב היינו שוק תחרותי ביותר, תחרות מביאה למלחמת מחירים ממנה הלקוח נהנה. אך לעיתים התחרות הופכת "מלוכלכת" ובמצב זה הלקוח ניפגע וניכווה.

 

בשוק השכרת הרכב פועלת חברות בינלאומיות וגדולות גדולות כגון: שלמה Sixt (ניו קופל), Avis אוויס ישראל, באדג`ט budget, Hertz ואלדן. לצד חברות ישראליות ותיקות כגון: הרצל, סאן-קאר, תמיר, בסט קאר, ואביטל. כמו גם חברות חדשות יותר וכולן פועלות בכדי לתפוס את פלח השוק שלהן בתוך התחרות הקיימת. הורדת מחירים ושיפור השירות ללקוח היא דרך חיובית להתחרות, בה הלקוח כמובן מרוויח. אך חלק מחברות השכרת הרכב אימצו טריקים וקיצורי דרך בהן הלקוח הוא זה שיוצא נפסד.

במאמר זה אמנה כמה מהטריקים וקיצורי הדרך הפחות

מכובדים בהם משתמשים בחברת השכרת רכב בארץ:

בעת קבלת הרכב המחיר לפתע עולה – בשיחת הטלפון החברה נתנה ללקוח מחיר נמוך כדי שלא ישכור רכב מהמתחרים. ועכשיו כשהלקוח כבר טרח והגיע למשרדיה לקחת את רכבו המחיר לפתע עולה מסיבות שונות ובעבור "תוספות" שונות. הלקוח נאלץ לקבל את המחיר החדש כי הוא צריך את הרכב עכשיו ואין לו זמן ואנרגיה לחפש חברת השכרת רכב אחרת.

מדיניות על בסיס "פראייר מתחלף" – לחברות השכרה הפועלות במדיניות "פראייר מתחלף" לא חשוב שהלקוח יחזור. הן משקיעות בפרסום המושך את הלקוחות לפתחן, מבטיחים לו את כל מה שהוא רוצה כדי "לסגור עסקה" ולאחר שחתם על החוזה מוסיפים לו סכומים נוספים בתירוצים שונים. זה לא חוקי אבל רוב הלקוחות פשוט מעדיפים לוותר מאשר לגרור את זה לבית משפט. מכעיס אבל לעיתים זה המצב.

זמני המתנה ארוכים והעדר שירות לקוחות – החברה חוסכת בעלויות כוח אדם על גבו של הלקוח שמחכה דקות ארוכות למסירה של האוטו, ממתין על הקו, או מבלה "חצי יום" במשרד חברת ההשכרה כדי שיטפלו בו.

השכרת רכבים שאינם תקינים – במקרה זה כדי לחסוך את תיקון הרכב הלקוח מקבל רכב שאינו תקין במאה אחוז על כל המשתמע כגון היתקעות עם הרכב באמצע הדרך, אבזור שאינו עובד, ובמקרים קיצוניים פגיעה בטיחותית.

חיוב בעבור נזקים שלא נגרמו בעת ההשכרה – הלקוח מחזיר את הרכב ומתבקש לשלם עבור נזקים הקיימים ברכב שלא נגרמו בזמן ההשכרה שלו. לעיתים לא נאמר לו דבר כאשר הוא ממחזיר את הרכב ורק מאוחר יותר הוא מגלה כי נעשה חיוב בכרטיס האשראי.

===

מיה לביא

מנהלת שירות לקוחות

הרצל השכרת רכב בארץ

ז'בוטינסקי 91 רמת גן

טל: 03-5222290

car-rental-in-israel.com



נערך על ידי mayazo - 26 פברואר 2009 בשעה 15:32


__________________
מיה לביא
מנהלת שירות לקוחות
הרצל השכרת רכב בארץ
ז'בוטינסקי 91 רמת גן
טל: 03-5222290
car-rental-in-israel.com

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של mayazo חפש הודעות אחרות של mayazo בקר בדף הבית של mayazo
 

אם ברצונך להגיב לנושא זה עליך קודם להתחבר
אם אינך רשום/ה כבר עליך להרשם

  שליחת תגובהשליחת נושא חדש
גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
הינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.24
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.4922 שניות.