נשלח בתאריך: 26 ספטמבר 2006 בשעה 23:09 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יותם שלום ושנה טובה.
1. אם אין בנמצא חלקים משומשים או תחליפיים לרכב הנדון - כברירת מחדל, השמאי יאשר חלפים מקוריים.
2. לשמאי יש סמכות "להוריד" רכב מהכביש במידה שהוא סבור שגם לאחר התיקון הרכב יהווה גורם סיכון בטיחותי בכביש ו/או סכום הנזק עלה על 60% נערך הרכב. אבל במקרה הנדון, לדעתי, אף אחד לא יחכה ל-60% כדי להוריד את אכבך מהכביש, יש מושג שנקרא "אובדן להלכה" שבו הרכב מורד מהכביש - נשלח לשיקום וחוזר מתי שהוא לכביש ואתה מקבל את ערך הרכב הממשי.
3. לא ברור לי מדוע קנית את רכבך במחיר מחירון אם בעברו היה רשום בחברת ליסינג! בכל מקרה במצב הנוכחי השמאי לא יאשר לך מחיר מחירון עבור רכבך - ובצדק, תאר לעצמך שהיית רוצה למכור את רכבך ביום, בידיעה שהקונה מודע לעברו של הרכב, מה היית מקבל? אתה כבר יודע. אולי הפוך, אתה היית קונה רכב עם עבר כזה כאשר המוכר מצהיר כי קנה את הרכב במחיר מלא? מדוע?
ראה יותם, איני יודע מה הדגם ורמת הגימור וכו' ועל כן איני יודע מה ערכו של רכבך כדי לייעץ לך בעניין הספציפי הזה.
אני מקווה שעזרתי לך בעיניין, בקנייה הבאה תבדוק יותר טוב את הפרטים, אשמח לעזור לך בשנית.
חג שמח ושנה טובה.
רמי ברדוגו שמאי רכב
__________________ רמי ברדוגו שמאי רכב וסוקר 050-5947482 rami-bar@013.net
מנהל פורום ביטוח רכב ושמאי רכב
|