נשלח בתאריך: 25 יוני 2006 בשעה 14:58 | | IP רשוּם
|
|
|
|
חברים יקרים בעלי רכבי איסוזו,
שמי ברק חפר ואני עו"ד ובעל רכב מסוג איסוזו טרופר,
בחודשים האחרונים, לוודאי שקיבלתם מכתב מחברת umi המודיע כי יש צורך בהחלפת מזרקי הדלק (אינג'קטורים) של הרכב וכי החלפה זו תהא ללא תשלום.
קבעתי מועד להחלפת המזרקים במוסך umi (המרכזי) בראשל"צ. בהגיעי למוסך נטען בפני כי אין להם בשלב זה מזרקים להחלפה וכי אחליף את שמן המנוע בלבד ולהמתין עד למועד לא ידוע כשיגיעו מזרקים מהחברה בחו"ל.
לאחר מספר חודשים, נוצר כשל במתנע הרכב (סטרטר) ובבדיקה עם שמאי רכב נטען בפני כי ככל הנראה שכשל זה נבע מהכשל במזרקי הרכב ועל החברה לשאת באחריות על כך.
יודגש כי, עניין זה רלוונטי גם לבעיה במצברי הרכב.
פניתי לנציג שרות לקוחות החברה במוסך על מנת שהחברה תשא בנטל התשלום בגין המתנע, אך נתקלתי בסירוב מוחלט ובאי נטילת אחריות מצד החברה.
יצויין כי, עלות תיקון הסטרטר עלה סך של כ-1900 ש"ח.
בבדיקה שערכתי עם בעלי רכב נוספים נתקלתי בסיפורים דומים.
לאור כך, החלטנו להגיש בקשה מסודרת ומרוכזת לחברת umi על מנת שזו תשיב לנו את כספנו.
במידה ודבר זה לא יצלח לא נהסס ונגיש תביעה כנגד החברה.
הנני סמוך ובטוח כי בשתוף פעולה נתקן את העוולה וכספנו יוחזר.
על כן, כל בעל רכב אשר נתקל בבעיה דומה מתבקש להשאיר שם ומספר טלפון ואנו ניצור עימו קשר .
מס' הנייד שלי: 052-2598855.
e-mail: bhefer@walla.co.il.
|